2007-10-25

zdaje sie doigralem sie

Nie moge tworzyc nowych notek w s24.

a tak bardzo chcialem katalogowac najwieksze idiotyzmy w watku "Lista Przebojow Salonu24".
Watku ktory myslalem otworzyc by przechowywac rozne wystepy....

Leski napisal dzis:

"Ja trwam w nadziei, że CBA się jakoś obroni"


Jesli to nie rekorsd swiata, to przynajmniej miesiaca.
Juz po wyborach, zatem Leski nie tropi CBA na okolicznosc lamania prawa, czym zasypywal s24 w najgoretszych chwilach po zatrzymaniu Sawickiej.

Notek na s24 tworzyc nie moge - niech tez zabawny tekst ozstanie tutaj.

10 comments:

Anonimowy pisze...

Jak to nie możesz tworzyć notek? Jesteś zabanowany?

PS. Nie mogę się połapać w liście obecności. Przed chwilą czytałam Twój wpis a teraz nie wiem gdzie on był i jakie są tu zasady.

Anonimowy pisze...

wywalili Cię? dostałeś jakieś info chociaż?

Poczytaj dyskusje u freemana i Uczennic w saloonie...

dydek

nurni pisze...

Nie moge otworzyc nowej notki, moge jedynie dopisywac komentarze.
sprawdzalem i na Operze i na IE - dodatkowo zanim napisalem ze nie moge to odczekalem by sprawdzic czy inni moga.

Byc moze jestem spamerem...

nurni pisze...

Dydek, czytalem.

Mam dziwny problem techniczny, oczywiscie moze powinienem zwrocic sie z prosba o pomoc do glownego machera od techniki w s24 - ale pomyslalem ze moze wlasnie o to chodzi :)

Spokojnie, wcale nie cierpie :)

dydek pisze...

Nurni,

a zanotowałeś w swoim dzienniku osiągnięc Saloonu24 występ Leskiego:
http://krzysztofleski.salon24.pl/index.html

Udowadnia tam, że bandziory w kryminałach głosowali na PO z miłości do idei Solidarności....

To, moim zdaniem, zasługuje na nagrodę Michnika.
I Leski pewnie na to liczy...

nurni pisze...

O masz, przegapilem!!!!

Ja widze ze jeden watek nie wystarczy, tu trzeba chyba Leski Watch, Warzecha Watch itd...

dydek pisze...

sorry - to jest poprawny link:
http://krzysztofleski.salon24.pl/42164,index.html

Maryla pisze...

Nurni,

I jak, dalej problem?
Jak zablokowane, bedziemy robic awanturę, nie dostałes żadnej info, ze popełniłes wykroczenie?

daj znac u mnie na blogu w salon 24

pozdrawiam

nurni pisze...

Owszem - dalej problem.

Ale za wczesnie na halo:

raz ze akurat nie mam co napisac
dwa chce miec pewnosc na 101 procent ze wina nie lezy u mnie.

slowem musze znalezc czas by sprobowac z zaprzyjaznionego komputera

btw, masz jakis adres emailowy Marylo?

nurni pisze...

dobrze ze wpis zatytulowalem "zdaje sie".

Faktycznie "zdaje sie" - problem lezy u mnie. Bardzo dziekuje za pomoc.