2007-10-24

Rossman w Tuskolandii

Nowy wielki sklep Rossmana w Belwederze. Poseł senior prywatyzuje zabytkowe budynki rządowe według projektu posełki Beaty Doroty Sawickiej (Tutaj - piękne fotki, gdy nie płacze).
Bardzo mi się podoba tekst o "Syndromie dupowatej pierdołowatosci", skopiuję go sobie i wkleję jako komentarz pod swoim ostatnim, zmiennym wpisem.
A i jeszcze, tak przy okazji do my uczennice vi liceum. W tekście "Cisza w eterze" znalazłem takie zdanie: Mam nadzieje, ze jesteś zainteresowany udziałem w czymś takim. Jasne! Do dyskusji przystępuję, zauważyłem kilka inicjatyw zmierzających w tą samą stronę. A można spodziewać się sporego ciążenia, bo interesujący pomysł przedwyborczy korwina zaowocował większymi od spodziewanych zniszczeniami po prawej stronie. Jego Królewska Mość dywersant. A tak łatwe było to do przewidzenia. Zapraszam wszystkich do czytania komentarzy pod moim ostatnim wpisem, z którym także robię różne eksperymenty. http://michael.salon24.pl/41274,index.htm

1 comments:

Anonimowy pisze...

Jego K...ska Mać