2007-10-22

T.K.M - wariant pomorski

- Dyrekcja ośrodka i ci, którzy manipulowali informacjami, muszą odejść - zapowiada Jan Kozłowski szef pomorskiej PO. - Zmienimy prezesa Stoczni Gdańsk, poprzemy prezesa Lotosu w sporze o niezależność tej firmy. Przyjrzymy się upartyjnieniu innych państwowych firm, jak choćby Enerdze - wylicza marszałek.

Śmiać się czy płakać? Raczej to drugie, szczególnie jak sobie uświadomię, że cała rzesza ludzi uznających się za elity tego kraju świecie wierzy, że istnieje zasadnicza różnica między sadzaniem na te same stołki PiSowskich kuperków i POwskich tyłków.

Calosc tutaj

I na koniec mala dygresja. Gazeta W. zaczyna dyskretnie szczypać PO. Od wczoraj nie są im do niczego już potrzebni.

7 comments:

Anonimowy pisze...

Znowu sie dziwisz?
Wygrali po to przecież.
Gauleiter zrobi teraz porządek w wolnym mieście.
Ordnung must sein.
Przetrzymamy ich. Głowa do góry.

Anonimowy pisze...

nie masz racji Aśka
szczypać będzie przypominając priorytety RM!
a ponaglać wraz z GW
będą niestety medialne
fiolety
hiob

Asienka pisze...

Hiob!
GW ma teraz cel - LiD u władzy. A to częściowo pokrywajacy się z PO elektorat.RM chwilowo odchodzi w niebyt. PiS też.
Na CZerskiej są przewidywalni.

Anonimowy pisze...

no właśnie Asiu o tym napisałem :).Kiedyś czytałem o lobby gejowskim
(niestety są wśród nich Żydzi)dysponują ogromnymi finansami,z takim zachwytem PO patrzy na Brukselę
a toż właśnie z tamtą wychodzą dyrektywy!.Tam znajduje się centrum sterowania cyfrowej platformy uniwersalnej,teraz karta praw człowieka!,a na końcu bio-chip!.I to jest ten obraz apokaliptyczny który widział św.Jan.Lecz przedtem,niemieckie państwo narodowe musi zniknąć,stanie się to
wtedy kiedy wybuchnie wojna z Iranem.A ta kiedy Polacy zapłacą
65$ na początek.Czarno piszę,ale mniej więcej taki będzie scenariusz
.PO wykona zadanie i będzie wycięte!.
życzę dobrej nocy :)
Hiob

Anonimowy pisze...

ps.
B.E.S.T - i.a to nic innego
jak Bruksels Elektronis Sytem Transmit,a koncówki "i" "a" = w moim tłumaczeniu = Integra Area,czyli inaczej sieć superkomputerów połączonych w jeden!,no i nawigacja
satelitarna.Przed okiem BEST,nie ma ucieczki,sądzisz że opisuję gwiezdne wojny ;)?.Poczytaj o nanotechnologiach,stosowanych w elektronice.Dla przykładu silniczek elektryczny,buduje się już z atomów.
A co robi inżynieria medyczna,bionika,badania genetyczne.Ech nie chcę Was straszyć
3majcie się

Anonimowy pisze...

Asieńko! W jaki niebyt odchodzi PiS? Odchodzi do mocnej opozycji, która będzie dokładnie monitorować obietnice POpaprańcow.
W Watykanie tez pójdą po rozum do głowy i obronią RM, bo nie zechcą sie pozbyć katolików w Polsce.
Precz z defetyzmem!!
Oni długo nie przetrwają!

Anonimowy pisze...

Uczennice! Asia! Lechita!
Watykan nie obroni RM!.nie liczcie na to.Nie obronią Stany i Europa,Polacy w RP wspierający RM są naprawdę uBodzy!,często balansują na granicy.leki,chleb, czy składka na RM!.Nie chę się chwalić,bo nie o to chodzi,bo dziś jeszcze istnieję w sieci tylko dlatego,że młodszy syn uratowany przez Maryję,ojcu dał starego laptopa i sieć,mnie i moją zonę,nie stać bez jego materialnej pomocy na godne,starych rodziców życie.Czy ja mam prawo żądać od niego takiej ofiary???.Czy ma ktoś prawo np. z salonu zarzucić mi że ja,nie mając środków,mam nadal uczyć???.Praca nad wychowaniem zaczyna się w domu!
(nie twierdzę że swoich chłopców wychowałem idealnie),od 3 lat pracowałem(będąc na zasiłku przedemerytalnym)bezinteresownie
,szukałem pomocy tu w kraju,jedna tylko osoba,zadeklarowała pomoc.A nie chodziło o pieniądze.Chodziło o zbudowanie,wirtualnej sieci,projekt upadł.Byłem dobry jeśli pompowałem wiedzę darmo,bez finansów wchodzących w grę!.Byłem dobry,kiedy jednym lub dwoma postami rozwiązałem problem skutecznie i natychmiast!.Tak właśnie udało się wychować = GW,Fudacji Batorego,dzieci wiekiem równych moim chłopcom.Czyli cwaniactwo na szeroka skalę,to jest bolesna tragedia,i takie własnie jest odbicie w niedzielnych wyborach bezrozumnych baranów,o których mówił A.Michnik!.
Tyle na razie :(
Hiob