2007-10-25

"zobacz więcej"

"zobacz więcej" - to opcja na stronie glownej S24.
Tuz pod Stroną Główną, nieco ponad czerwona zakładka BIZNES

Czemu o tym pisze...

Jestesmy na S24 skazani na moderacje, jakis dzieciol wybiera co POWINNISMY przeczytac.
Tymczasem mnostwo wartosciowych tekstow nie trafia na S24, czesto te wartosciowe owszem sa by szybko zniknac - wszak trzeba szybko zrobic miejsce na najnowsze wpisy Leskiego "o niczym", Warzechy "o przykrosciach zwiazanych z byciem koncesjonowanym prawicowcem", Skalskiego ... tu niestety nawet nie wiem o czym. I tak dalej...

Mozemy miec realny wplyw na moderacje wychwytujac przerozne perelki, decyzja moderatowa skazane na przyslowiowa osma strone S24.

Zachecam do klikania na "zobacz więcej". To wlasciwie powinni nazywac sie "zobacz więcej niz chcą moderatorzy s24"

10 comments:

Asienka pisze...

Nurni!
Jakimś pomysłem byłoby załozenie osobnego bloga /albo wykorzystanie istniejącej na S24 Listy Obecności/ do linkowania w Salonu wartosciowych tekstow.
Tytuł, krótka zajawka i link.
Ja bym się jeszcze pokusiła o ujednolicenie formy graficznej, bo wtedy lepiej się czyta.

DoktorNo pisze...

Mam inny pomysł:

-Zaprenumerować RSS Salon24 przez Google Reader, który ma możliwość utworzenia publicznie dostępnej strony z moderowanymi newsami
-Wstawić czytnik RSS tej strony.

Kuki pisze...

pomysł jest dobry.
można zrobić stronę, gdzie przez kanały rss byłyby wrzucane zajawki wybranych tekstów. myślałem już o tym, ale zrezygnowałem, bo nie dałbym rady śledzić wszystkiego.
przy dobrej współpracy kilku osób, które przeglądają blogi jest to możliwe i może przynieść niezły efekt.

DoktorNo pisze...

Google reader ma taką możliwość, patrz powyżej.

Anonimowy pisze...

pisaliśmy jednocześnie :)
ad. GR - wiem. próbowałem jak to wygląda.
nie jest to najładniejsze :(
czy byłeś na stronie pomoc-techn. ?

DoktorNo pisze...

Kuki: strona sharingu GR jest nienadzwyczajkna, aje daje kanał RSS. I tu otwierają się spore możliwości, bo konwersja na HTML może być przeprowadzona różnymi metodami :)

Geralt pisze...

A ja proponuje zmieniać sobie kategorie na biznes i wisi sie wtedy caly dzien

Anonimowy pisze...

ok :)
1. współpraca przy budowie wspólnego kanału RSS dla wybranych blogów - otrzymujemy 1 feed. dobrze piszę?

i co dalej? jak jeden kanał ładnie przedstawić?

DoktorNo pisze...

Można wykorzystać mój konwerter na XSL, tylko trzeba by było to jakoś wstawić w iframe lub jscriptem.

Kuki pisze...

c.d. na pomoc-techn.