2007-09-16

"Chcemy kombinować po nowemu"

Czytam na Wirtualnej Polsce co mówiTusk:

„Jestem dumny, że z Platformą Obywatelską jest pierwsza "Solidarność" - ta prawdziwa, wrześniowa. Oni nie dali się omamić i oszukać. To są Bogdan Borusewicz, Antoni Mężydło czy Jan Rulewski „

Oni nie dali się omamić i oszukać.

Bogdan Borusewicz – od 1991 do 2001 poseł kolejnych trzech kadencji. W pierwszej kadencji z listy NSZZ „Solidarność”. Po rozwiązaniu sejmu wystartował z listy Unii Demokratycznej i został posłem II kadencji. W 1994 został członkiem Unii Wolności i w III kadencji – posłem z ramienia Unii Wolności. W wyborach parlamentarnych w 2001r. nie zdobył mandatu (UW - 3%). Jako kandydat popierany przez PO i PiS uzyskał mandat senatora w wyborach parlamentarnych w 2005.

Dzisiaj Borusewicz mów: „Wybrałem PO i to jest dobry wybór” , a Tusk informuje, że „To jest człowiek, któremu większość polskich polityków - niezależnie od partii - powinna czyścić buty.”

całość rekontra

2 comments:

Anonimowy pisze...

Przeczytałem całość i wetknę swoje trzy grosze. Znajomi pluli na mnie, kiedy w 1980 r. byłem pewien,że noblista jest wtyką.W tamtym czasie nie był możliwy spontaniczny zryw. Tak sie dokonywały zmiany ekip rządzących.Byliśmy państwem policyjnym spenetrowanym idealnie.
Solidarność wymknęła im sie spod kontroli, niestety tylko na pewien czas, do 13grudnia.Agentów umieszcza sie nie w swoich, ale w przeciwnika szeregach.
Czeka nas pewno jeszcze niejedna niespodzianka, ale Dzięki Bogu ludzie przejrzeli już na oczy. JK ugryzł żubra i Polacy będą za Polską.
A UD( wtedy na murach pisano UD=UB)
i jej dziedzictwo- to właśnie jest "globalizacja".

rekontra pisze...

Lechito

ludzie przejrzeli na oczy, media są zbędne w dialogu PiS -społeczeństwo

pozdrawiam