2007-10-19

Lustracja a posłanka Sawicka

- Zachowanie pani Sawickiej było niemądre i nieuczciwe - powiedział oburzony konferencją CBA poświęconą Sawickiej abp lubelski Józef Życiński. - To co uczyniono, posługując się nią w kampanii przed wyborami jest niedopuszczalnym chwytem.

- W ten sposób nie wolno niszczyć człowieka - dodał.

Preferencje polityczne kościelnego hierarchy znane są od dawna. Jego nienawisć do PiS również za sprawą magicznego słowa LUSTRACJA. Wydawałoby się, że jego eskcelencja nie jest w stanie mnie niczym już zaskoczyć a jednak...

Ciąg dalszy tutaj

3 comments:

Anonimowy pisze...

Witaj Asiu :
a nie mówiłem!
ał-To-Ryt-Et fioletu ruszył
i dla waszej wiadomości.Dostałem maila na skrzynkę pocztową od Kuki-ego!,zalogowałem się,odczytałem wiadomość,ale odpowiedzieć mi już nie pozwolono ;),"ktoś" mnie bardzo nie lubi!

Anonimowy pisze...

Gdybym nie czytał innych Twoich postów, polubiłbym Cię za ten jeden.
"Filozof" należy do moich ulubionych hierarchów.
Myślę ,że mylisz sie pisząc o jego "wąskim i płytkim interesie", on i jemu podobni realizują "misję" zmiany
Kościoła w kierunku "postępu".
Akta IPN-u lubelskiego udało mu sie unieszkodliwić w dużym stopniu.
O RM wypowiadał sie publicznie chyba nie raz.
Ten przyjaciel pp.Kwaśniewskich (gościł ich na KUL) chętnie za to bierze udział w uroczystościach starszych braci w wierze, np. otwarciu Jesziwy w Lublinie itp.
Na pohybel czerwonym i niektórym czarnym.

Asienka pisze...

nie piszcie anonimowo, bo się gubię ...