2007-09-13

Pocztowka z wakacji 3

Starsza pani miala dzis ciekawa pogadanke. Wygralem plakat, powiesilem go nad lozkiem. Wymyslilem najlepsze haslo zwiazane z tym plakatem.



"Skoncz z nalogiem! Chcesz by tak wygladala Twoja watroba?"
Sam sie wystraszylem zupelnie na serio, ale juz zostalem uspokojony. W nagrode za wlasciwa postawe srodowiskowo-spoleczna otrzymalem mozliwosc zlozenia podania o przyznanie mi telefonu komorkowego. Drugie miejsce zajal pan, ktory wymyslil haslo
"PO prostu POlska"
Czy tak ponure haslo moze zrobic jakas kariere?
Czy ja nie przegapilem urodzin Jolki?
(Musze wyslac zyczenia do krolowej Elzbiety.)
W sobote wyglosze oredzie do Europy.

Wasz Prezydent
i Wasz Premier

3 comments:

Anonimowy pisze...

Kwaśnych palitusków znamy. Napiszcie o transwerferatach.
PS Cieszę, się, że zdrowiejecie.
Jesteście cudowne.

nurni pisze...

Dzien dobry,

prosze wpadac czesciej :)

Anonimowy pisze...

Nurni!
Jeśli twój komentarz był do mnie to jestem nie tylko zaszczycony, jestem wniebowzięty.Widziałem Cię w necie i w Wiki. Jesteś najlepsza. To Ty jesteś..nie nie wydam Cię.
PS przepraszam za "ty", to z podniecenia.