2007-11-14

Rusza atak na IPN. Szpica w TVN 24. "Śladami zbrodni"

(hp)Chociaż wolałam mieć nadzieje, że się myliłam, i zbyt surowo oceniałam polityków PO, to dzisiaj straciłam wszelkie złudzenia.

TVN 24 wydanie główne - temat - IPN. A właściwie taki zawoalowany atak, nie wiadomo, na kogo . Rzeczpospolita zaczęła drukować dodatek - Najnowsza historia Polaków. Oblicza PRL.

Pierwszy skoroszyt nosi tytuł:

1944-1947

Gehenna AK i sfałszowane wybory.

Materiał w TVN 24 atakuje nawiązanie do PRL z teraźniejszością. W niejasny sposób atakuje program IPN, o którym pisałam na moim blogu:

Projekt edukacyjny programu naukowo- badawczego IPN "Śladami zbrodni"

http://maryla.salon24.pl/43763,index.html

Wywiad z Andrzejem Celińskim oskarżającym Kurtykę, kamera w Krakowie i Warszawie w miejscach kaźni ubeckich.Fragment wywiadu z Rzeczpospolitą, w której rozmówca jakby sie tłumaczył z tej publikacji.

Oburzenie używaniem określenia PRL-bis.

Musze obejrzeć powtórkę, bo materiał w typowo ubecki sposób nie pokazywał dokładnie, o co chodzi , sugerował jakieś niebywałe wykroczenie IPN i jej Prezesa.

Po dzisiejszym przegłosowaniu w Sejmie przez koalicje PO-PSL-LiD kandydatury współpracownika słuzb PRL do Trybunału Stanu, od razu pomyślałam, ze szybko muszę zrobić dalszy ciąg tego materiału, dopóki nie zlikwidowano dostępu strony z "Twarzami bezpieki".

Ale nie sadziłam, ze atak nastąpi tak szybko.

Agentura atakuje!!!

Ogłaszam alarm dla dziedziców prawdziwej historii Polski.

Agentura atakuje IPN.

Już sie zaczęło.

7 comments:

Ab Extra pisze...

Marylo, pisze o tym u siebie na przykładzie newsweeka. Oni naprawdę panicznie boją się IPNu. Nawet nie sądziłem, że aż tak bardzo. Sądziłem, że lustracja to taka poboczna ich fobia. Teraz widzę, że głowna.

Klient Nasz Pan pisze...

O, nie, lustracja to nie jest poboczny problem. To jest GŁÓWNY PROBLEM.

To jest najważniejsza reduta ubekistanu: ochrona kapusiów za wszelką cenę.

nurni pisze...

Psiakrew, zapomnialem o dzisiejszyym dodatku w Rzepie, glupi ja , glupi....

Ab Extra pisze...

nurni, a co? a co? Bom jak dziecko we mgle

nurni pisze...

Wczoraj mial byc dodatek do rzepy, publikacja przygotowana wspolnie z IPN.

chojna pisze...

Nurni, nr 1 znajdziesz pod adresem:http://rp.pl/temat/68706.html?page=1

Publikacja nie wzbudziła mojego zachwytu, jakaś taka "ufryzowana".

Pozdrawiam Gazetę LO. Świetna.

Lista Obecnosci pisze...

Chojna, serdecznie dziekujemy w imieniu "zespolu redakcyjnego".
Niestety nie dysponujemy biurem, ktore pamietaloby o wszystkich detalach. W kazdym razie blogger automatycznie kasuje po miesiacu wszystkie wyslane, a niewykorzystane zaproszenia. Czy wyslac (ponownie)?