2007-10-10

@ Tusk zaczyna mi się niepodobać.

A nie podoba mi się, bo w fundamentalnych dla polskiej racji stanu sprawach, program jego partii politycznej jest przeciwny polskiemu interesowi, jest przeciwko interesowi polskiej suwerenności gospodarczej i politycznej.
Aktualna polityka Olatformy Przeciwobywatelskiej jest gotowa być nawet przeciwko interesowi Unii Europejskiej, jeśli ten interes jest zgodny z interesem Polski.
Tak jest w sprawie polityki energetycznej. Takie jest jej stanowisko w sprawie szczytu energetycznego w Wilnie, o czym pisałem jeszcze w czasie szczytu w Krakowie.
Myślę, że ten komentarz powinien mieć tytuł:
Strategiczny blamaż Tuska.
Napisałem u Free Your Mind - następujące siły polityczne regionu są przeciwko wynikom szczytu energetycznego w Wilnie:
PO, LiD, TVN 24 i Władimir Putin.
Z jedną różnicą.
Sprzeciw Putina znaczy zupełnie coś innego.

Rosja obserwuje tę akcję uważnie i z szacunkiem.
Dlatego może liczyć udział w tym interesie...
Wiem, że liczy!!!

PS: Liczne moje posty, komentarze, informacje, opisy moich i cudzych ekspertyz, podejmowane wę wspólnym przekonaniu z marylą, na moich i jej łamach świadczą niestety o takim stanie rzeczy. Nie chcę teraz wdawać się w jego dokumentowanie.
Zakończę, składając Donaldowi Tuskowi życzenia z okazji dnia zdrowia psychicznego.

2 comments:

Anonimowy pisze...

Cześć Michałku :)
bardzo mnie interesuje co wierchuszka
ma do powiedzenia,choć wiedza moja na ten temat kończy się,na info w prasie
czyli niewielka,myślę ze w finale możliwa groźba zakręcenia kurka,cały czas jesteśmy przez Kreml testowani!
pozdrawiam
Hiob

Anonimowy pisze...

Tusj jest brzydki, Tusk jest krzywy, Tusk powinien iść na ryby..
Najlepiej z Lechem W. :))