2007-10-03

Nie wierzymy juz w dobre intencje Milicjanta

(Milicjanta zwanego kiedys Szeryfem)

Znalazlysmy juz link do naszego nowego "bloga"
http://my.uczennice.vi.liceum.salon24pl.biz/38172/probujemy-wrzucic-zdjecie
W istocie jest to link do pojedynczego postu, na oslode dorzucono dzisiaj rano linki pod tytulem "Notki Autora".
Problem jest nadal taki, ze po tygodniu post zniknie i podany link straci aktualnosc, Michael pisze o tym ponizej.
RSS pokazuje komentarz pojedynczego postu, a nie wszystkie posty autora.
Opisane powyzej problemy, zamieniajace s503 w czarna dziure (nadal nie wiemy jaki jest w tym tygodniu link do Maryli) sa duzo powazniejsze od utraty nicka. Mozna prawdopodobnie zalozyc nowe konto i w ten sposob by odzyskac login.
Problem z RSS zauwazyl nawet Azrael.
Nie chcemy byc jednostronne i musimy stwierdzic, ze sa tacy ktorym s503 podoba sie niezmiernie.
http://tezeusz.salon24pl.biz/38500/bo-nie-wytrzymam-extra
Jest dzielem czystego przypadku, ze pisze to nasz stary ulubieniec, internetowy ekspert i autorytet.

Rada jest jedna, trzeba zakladac blogi w wolnym internecie. Ci ktorzy, dotarli tutaj tworzac login w blogspocie maja juz z gorki w tworzeniu bloga na blogspocie. Napiszemy o tym dokladniej nastepnym razem. Teraz musimy leciec. Pa.

2 comments:

Anonimowy pisze...

dziś dostałem zaproszenie mailem(taki
który znam! = sprawdzone :))od Marylki na moją skrzynkę pocztową,wczoraj ktoś przedstawił się jako Marylka ale poczta była wysłana pod innym loginem,pytałem Marylkę zwrotną pocztą czy to ona wczoraj do mnie pisała ,nie mam odpowiedzi :(
ps.coś zaczyna mi tu śmierdzieć!,pewnie ktoś przechwytuje maile i się podszywa,czekam na odpowiedź,co sie do licha dzieje,dlaczego na salon ja musiałem sie 2 razy logować???
Hiob

Anonimowy pisze...

A ja onotowalem kilkakrotne
proby wlamiania sie do mnie
po wczesniejszym "logowaniu" na salonie nowym
tzn podaniu adresu.
Nie udalo mi sie zalogowac ale troche pozniej kilka razy - migalo na czerwono ;-)