2007-09-24

Recenzja najnowszego spotu PiS

Kolejny świetny spot w wydaniu PiS - u!

W krótki i zwięzły sposób przedstawiono prawdziwe oblicze polityków PO! No i te iście salonowe konwersacje “błyskotliwych dam” z PO o technice konsumowania ciasteczek bezowych w zestawieniu z tekstami panów - inteligentów w stylu: "Mordo ty moja", REWELACJA!:))

Oprócz świetnie dobranych i wyrafinowanych metafor, nie zamazujących przy tym czytelności komunikatów,uwagę przykuwa subtelny i smaczny humor oraz wysublimowana warstwa estetyczna. Widać, że przesłanie polityków PiS-u skierowane jest do bardzo wymagających pod względem treści i formy inteligentów!

http://venivenissa.blogspot.com/2007/09/recenzja-najnowszego-spotu-pis.html

4 comments:

nurni pisze...

Spot jest po prostu KAPITALNY !

Rewelacja!

Uwazam ze mam prawo pisac w najwyzszych superlatywach bo spot poprzedni zmieszalem z blotem.

Uwierzylem dzis ze wygramy*.....

--

* wygramy - wygramy tak czy siak, rozchodzie sie o wygrana prawdziwa, taka ktora pozwoli na samodzielne rzady piS.

Anonimowy pisze...

Teraz już nie marzysz, tylko realnie przewidujesz.
Ja też tak myślę.

Venissa pisze...

Witaj Nurni, muszę przyznać, że tamten poprzedni spot też mniej mi się podobał; budził we mnie rozbawienie, wręcz coś mnie w nim "drzaźniło".Choć nasz Drogi Lechita przekonał mnie później, że nie było tak źle. Ten zaś jest naprawdę dobry, no i przede wszystkim nie taki prostacki i agresywny, jak spoty PO. Kaczyńscy tu prawie w całej rozciągłości ukazali swoją inteligencką klasę!

Myślicie, ze są szanse na to, że PiS na tyle zdobędzie głosów, że będzie w stanie stworzyć samodzielny rząd bez odwoływania się do koalicyj?

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

O marzeniach było do nurni.(nawet jeśli polskie lobby byłoby liczne to i tak nie zostałoby ogonem,który macha USA).
Droga Venisso, nadzieja jest matką Tuska, my spokojnie poczekamy.