2008-01-22

Pytanie za złoty pięćdziesiąt

Przeklejam swoją dzisiejszą notatkę z Salonu24. Mam nadzieję, że nie jest to nadużycie. Gdyby jednak tak było, proszę o jej skasowanie lub poinformowanie mnie, a niewzwłocznie sam to zrobię.

Buszując wczoraj po Internecie trafiłem na bardzo ciekawą, oryginalną, odważną i niepopulistyczną prowokację.

W pierwszym momencie sam dałem się nabrać i mówiąc szczerze nawet teraz nie mam do końca pewności, że to fikcja.

W każdym razie ten (raczej spreparowany) news zamieszczony w portalu gazeta.pl dotyczył programu „Milionerzy” i przedstawiał się następująco:

Straszna wpadka TVN. Jak zareaguje o. Rydzyk?

Oto, co nasz czytelnik zobaczył w niedzielę w "Milionerach" [W oryginale powyżej zrzut ekranu].

Szokujące! Czekamy na zdecydowaną odpowiedź ojca Rydzyka…

"Radio, którego dyrektorem jest ojciec Rydzyk, to Radio:

a)Bój się Boga!; b)Maryja;
c)Chryste!; d)Pożal się Boże"

Takie pytanie zadał Hubert Urbański uczestnikowi teleturnieju "Milionerzy".

"Radio Pożal się Boże"? Jesteśmy wstrząśnięci. Aż boimy się myśleć, że TVN rzeczywiście rzucił rękawicę redemptoryście.

Wolimy wierzyć, że to jakiś fotomontaż...


Zainspirowany wieloma komentarzami znalezionymi pod tą informacją, których drobną część przytaczam poniżej…:

janek_dzbanek - Ojcze R.! W koncu Cię sponiewierzyli muhehehehehehehehhe
XxX - hahahaha -:D powinno być radio ma ryja :D i telewizja sram :D pieknie D moze w końcu ludzie przejrza na oczy i moze w koncu nowy rzad zrobi porzadek skoro koscioł nie moze sobie dac rady :D brawo !!!!!
Arria - haahha nobla dla Urbanskiego:P
Dober - Prawidłowa odpowiedź- niewątpliwie "Pożal się Boże"
ciq Uuuu, ostro pojechali x> ale chwali sie, chwali ;D
Sambor - Prawidłowo bravo "TVN" kocham tą kanał :) jeee oby tak dalej :) TVN rządzi :)
Wachu - Powiem tak: -!@#$%$ w !@#$%^%& Dyrektorowi, on tylko naciaga babcie na kase....
cc - super, tak trzeba!!! Przypominajmy zawsze i wszędzie, że walka z ciemnotą i głupotą jest obowiązkiem wszystkich myślących !!!
shallwedancemrclark - Akcje TVNu wzrosly u mnie o 100% za to wystapienie.Nareszcie ktos zaczyna nazywac rzeczy po imieniu...........BRAWO!!!



…a w szczególności tym jednym (thx migotka ;-))…:


„.......inteligentny by się nie obraził! czemu miałby omijac to pytanie?! mamy wolność słowa czy nie?! ważne jest żeby miec dystans do tego co o nas mówią, a że TVN (a nie Urbański) okazał się tak odważny, to nic tylko pogratulować”


…postanowiłem też się nie bać i uderzyć w ten sam deseń. Nie ukrywam bowiem, że również bardzo zależy mi na poklasku internetowej inteligencji.

A oto moja propozycja:

Pytanie za czytanego na zmianę przez siostrę oddziałową, górnika strzałowego i Minister Kopacz audiobooka pod tytułem: „Niezbędnik Inteligenta”:

Gazeta, której naczelnym jest Adam Michnik, to Gazeta:

a) Wybiórcza; b) Wyborcza;
c) Wykształciucha; d) Żydowska

I sparafrazowany komentarz by Dzierzba:

"Gazeta Żydowska?" Jesteśmy wstrząśnięci. Aż boimy się myśleć, że rzeczywiście rzucił rękawicę moraliście. Wolimy wierzyć, że to jakiś fotomontaż...


Na szczęście to tylko fikcja…



dzierzba.salon24.pl

1 comments:

Lista Obecnosci pisze...

Dzierzba napisal:
"Mam nadzieję, że nie jest to nadużycie."
Wrecz przeciwnie. Lista Obecnosci jest miejscem ktore sluzy promowaniu i reklamie tekstow i blogow zaproszonych osob.
W przyszlosci moze sie przydac.
_ _ _

GWno slynie z konstruktywnej selekcji komentarzy na swoim forum.

e) zydobolszewickich rasistow?