2008-08-12

to ja Dukaczewskiego zdymisjonowałem i wyrzuciłem z wojska! Żadna PiS-owska propaganda tego nie zmieni.

Fragment wywiadu z Radoslawem Sikorskim, niedlugo po jego akcesie do Platformy Obywatelskiej:

 

Jarosław Kaczyński mówił, że chciał Pan mianować generała Marka Dukaczewskiego szefem Śląskiego Okręgu Wojskowego, były też inne propozycje co do jego osoby.

 

- Przecież to ja Dukaczewskiego zdymisjonowałem i wyrzuciłem z wojska! Żadna PiS-owska propaganda tego nie zmieni. Rzeczywiście chciałem go wysłać do Pekinu. Dzisiaj Dukaczewski mówiłby jak wielkim przyjacielem Chin jest Kaczyński i jak wizjonerskie są reformy ministra obrony narodowej, Aleksandra Szczygło. A tak, Dukaczewski jest liderem kilku tysięcy byłych ludzi Wojskowych Służb Informacyjnych i doradza Aleksandrowi Kwaśniewskiemu jak wrócić do władzy. Uważam, że moja koncepcja była mądrzejsza. Wierzę w antykomunizm skuteczny, a nie histeryczny.

 

Dzis od zdymisjonowanego w pospiesznym trybie ministra Waszczykowskiego dowiadujemy sie :

 

Były szef WSI gen. Marek Dukaczewski był częstym gościem w gabinecie Sikorskiego wieczorami i nocami. Nawet do mnie dzwonili w różnych sprawach. Miałem wrażenie, że Sikorski konsultuje z nim wiele decyzji personalnych.

 

Jak widzimy zadna pisowska propaganda "tego nie zmieni". Radoslaw Sikorski wciaz "wyrzuca" Dukaczewskiego. Wyrzuca go bardzo czesto.

Nie wiadomo tylko jak Dukaczewski dzieli czas. Zapewne wciaz doradza Aleksandrowi Kawsniewskiemu "jak wrócic do wladzy". To powod dla ktorego doradzac Sikorskiemu musi czesto i w nocy. 

General Dukaczewski w ramach izolacji po wyrzuceniu go z wojska dzwoni i do podleglego Sikorskiemu wicemistra.

 

Kto oklamal opinie publiczną?

Pisowska propaganda czy moze raczej Radoslaw Sikorski?

 

Ale sa dzis pytania znacznie wazniejsze niz to czy minister rzadu Donalda Tuska oklamal w jakims wywiadzie opinie publiczną.

 

Kto jest dzis tak naprawde negocjatorem w sprawie tarczy antyrakietowej:

Radoslaw Sikorski czy jego bardzo czesty gosc w gabinecie ministerialnym, wychowanek moskiewskich sluzb specjalnych Marek Dukaczewski?

Czyje interesy reprezentuje Radosław Sikorski?

3 comments:

viilo pisze...

Zona Radzia i jej tatus prowadzą Radziowi obszerny kajecik w ktorym starają sie na biezaco balansowac aktualny uklad Radziowych interesow. Ich zapiski w kajeciku koordynuje Dukaczewski, czasem zajrzy tam Kiszczak, Wolski jedynie blogoslawi drzącą reką starucha.
Raz w miesiacu Radzio wystawia kajecik dla wpisow publicznych, ale nie pamietam nazwy fundacji.

politynka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
politynka pisze...

Kim jest ten facet? Ostatnio ktos sie zastanawial na salonie24, dlaczego nic nie wiemy o Michniku. W porownaniu ze zdRadkiem o Michniku wiemy bardzo duzo. Nawet to, ze zrobil pani ,,prokurator od Solidarnosci'' dziecko.
A Sikorski? Kim byli jego rodzice, jakie ma korzenie, kto mu sponsorowal studia, jak sie wzenil w bogata eskimoska rodzine, kto go sciagnal do Polski?

Warto sobie te pytania zadac, bo do fotela prezydenckiego PO wystawi prawdopodobnie tego d****.